DANCE THERAPY TRAINING THROUGH PRIMITIVE EXPRESSION (DRLST)

DRLST (Danse, Rythme, Lien Social et Thérapie) was created in 2011 as a global network of health professionals (psychologists, art therapists, psychiatrists), social scientists, teachers and artists that use as a basic tool in their practice dance and rhythm. To this day, the central point of DRLST training is in Paris. Its network consists of educational centers -besides the one in Paris- in Greece, Italy, Israel, Canada and Belgium. DRLST training aims in providing the Dance Therapist and Motivator specialization to professionals who want to enrich their therapeutic and educational methods, in relation to the people with which they are working. Complementary seminars take place in educational centers in Athens, Thessaloniki and Paris, meaning that the hours and credits they offer can be counted in the roadmap of actions of trainees who chose to attend them. 

CERTIFICATIONS

Participation in the training offers the following certifications:

- Motivator through Primitive Expression

- DRT dance therapist through Primitive Expression 

EDUCATIONAL METHOD

H εκπαίδευση βασίζεται σε δύο βασικούς μαθησιακούς πυλώνες:

1. Στη μέθοδο του «μονοτάξιου», έχοντας ως βασική αρχή ότι η συνύπαρξη και αλληλεπίδραση εκπαιδευόμενων διαφορετικών επιπέδων εμπλουτίζει τη μάθηση και ενισχύει τη δημιουργικότητα. Έπομένως στα σεμινάρια συνυπάρχουν μαθητές που βρίσκονται στην αρχή της εκπαίδευσής τους με αυτούς που βρίσκονται στα μέσα ή στα τέλη, επιδρώντας δημιουργικά ο ένας με τον άλλο.

2. Στην εκπαιδευτική διαδικασία που εμπνέεται από το Tour de France des Compagnons, κατά την οποία ο εκπαιδευόμενος διαμορφώνει ο ίδιος την εκπαιδευτική διαδρομή του. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι ενθαρρύνεται να διανύσει αυτή τη διαδρομή σαν ένα «ταξίδι», με ενδιάμεσους σταθμούς τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά κέντρα της DRLST: Έλλάδας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ισραήλ,Καναδά και Βελγίου. Το πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί να συμβεί αυτό είναι το εξής: ο εκπαιδευόμενος μπορεί να πραγματοποιήσει το 70% των συνολικών ωρών βασικής εκπαίδευσης (τις 245 από τις 350 ώρες) στο κέντρο που βρίσκεται πιο κοντά στον τόπο κατοικίας του (Αθήνα για τη Νότια Έλλάδα, Θεσσαλονίκη για τη Βόρεια Έλλάδα) και το υπόλοιπο30% των ωρών σε εκπαιδευτικά κέντρα εκτός του τόπου κατοικίας του, είτε εντός είτε εκτός Έλλάδας*. Συνιστάται ο εκπαιδευόμενος να παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα από αυτά τα σεμινάρια στη Γαλλία.Η αξία αυτού του τρόπου μάθησης βρίσκεται στα ακόλουθα:

– ο κάθε εκπαιδευόμενος μπορεί κατά ένα μέρος (το λιγότερο στο 30% των ωρών διδασκαλίας) να εξατομικεύσει την εκπαιδευτική του ύλη με βάση τα ιδιαίτερα επαγγελματικά ενδιαφέροντά του

– εμπλουτίζεται η εκπαιδευτική εμπειρία του καθενός μέσα από την αλληλεπίδραση με πολλούς εκπαιδευτές, στον ιδιαίτερο χώρο επαγγελματικής δραστηριοποίησης του καθενός

– ο εκπαιδευόμενος εισάγεται στην ενεργητική θέση του να αναλάβει ο ίδιος να διαμορφώσει την τελική εικόνα της εκπαιδευτικής του πορείας, εμπειρία που αποβαίνει πολύτιμη και στην επαγγελματική του σταδιοδρομία ως χοροθεραπευτής/εμψυχωτής.

*Σε περίπτωση που λόγω σοβαρών συνθηκών δε διευκολύνονται οι μετακινήσεις των ανθρώπων από την Ελλάδα στο εξωτερικό, τότε οι συντονιστές της εκπαίδευσης διευκολύνουν το δίαυλο επικοινωνίας με τα εκπαιδευτικά κέντρα του εξωτερικού οργανώνοντας επισκέψεις διδασκόντων στην Ελλάδα. 

TO WHOM IT IS ADDRESSED

DRLST training addresses, but is not limited to, professionals of mainly the following sectors:

- Health (psychologists, psychiatrists, doctors)

- Sociology (social workers, sociologists, anthropologists)

- Art (artists, art experts, cultural mediators, teachers, students)

- Education (educators, tutors, special pedagogues).

It also concerns people involved with social interventions, with the creation or rehabilitation of social ties as well as with the fight against exclusion. Depending on the former professional identity and experience of the trainee, in combination with the assessment of his academic course, he will be directed towards either the Motivator or Dance Therapist’s certification through Primitive Expression. 

CONDITIONS FOR PARTICIPATION IN THE TRAINING

-Ως κατώτερο όριο ηλικίας για τη συμμετοχή στην εκπαίδευση ορίζεται το 21 έτος.

- Educational level: studies in a faculty of social and human sciences or art (in the case of students). Diploma in a four-year institution of Greece or a three-year institution abroad (in the case of graduates).

- Recognition of existing qualifications especially as regards professional activities in the sector of health, art, sociology or education.

- Submission of a curriculum vitae and participation in a preliminary “hearing” (e.g. by taking part in a group session) which will allow the evaluation of dance skills (sense of rhythm, coordination skills etc.) and the ability to connect with the others.

- Interview with one of the trainers who will define along with the trainee his personal route and will provide him with literature and a “roadmap” for the progressive recording of the seminars and the summary of their content. 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  • Βιολογία-Γενετική
  • Ιστορία Χορού και Τέχνης
  • Ιστορία Χοροθεραπείας και Θεραπειών μέσω Τέχνης
  • Πρωτόγονη Έκφραση
  • Ψυχολογία-Ψυχανάλυση
  • Ανθρωπολογία
  • Κοινωνιολογία
  • Μουσική
  • Αρχές της Χορορυθμικής θεραπείας
  • Αρχές της Έμψύχωσης Ομάδων μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης
  • Θεραπευτική Σχέση-Δεοντολογία
  • Έφαρμογές σε ειδικούς πληθυσμούς

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ο κάθε εκπαιδευόμενος, αφού δηλώσει κατά την εγγραφή του την κατεύθυνση τηςεκπαίδευσής του – αυτή του Χοροθεραπευτή ή του Έμψυχωτή μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης- ακολουθεί κάποια εκπαιδευτικά στάδια. Η επιλογή κατεύθυνσης γίνεται σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο Παιδαγωγικών και λαμβάνει υπ’όψιν της τις προϋποθέσεις εγγραφής (βλ.παραπάνω). Τα εκπαιδευτικά στάδια περιλαμβάνουν:

– εκπαιδευτικά σεμινάρια διδασκαλίας της μεθόδου με γνώμονα το τρίπτυχο «πράξη-θεωρία-μεθοδολογία»- συμμετοχή σε ομάδα Χοροθεραπείας μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης ή άλλημορφή θεραπείας μέσω της τέχνης, εφ’όσον δεν υπάρχει ομάδα χοροθεραπείας στον τόπο κατοικίας του εκπαιδευόμενου (μόνο για τον εμψυχωτή)- ατομική/ομαδική θεραπεία: από αυτές κάποιες ώρες αφορούν σε ατομικήθεραπεία και οι υπόλοιπες τη συμμετοχή σε ομάδα Χοροθεραπείας ή άλλης μορφής θεραπείας μέσω της τέχνης, εφ’όσον δεν υπάρχει ομάδα χοροθεραπείας στον τόπο κατοικίας του εκπαιδευόμενου (μόνο για το χοροθεραπευτή)

– εκμάθηση άλλων ρυθμικών τεχνικών που δημιουργούν/ευνοούν τον κοινωνικό δεσμό (παραδοσιακοί και άλλοι χοροί, τραγούδι, εκμάθηση μουσικών οργάνων κ.α).

– πρακτικές εξετάσεις

– πρακτική άσκηση

– ατομική/ομαδική εποπτεία

– γραπτές εργασίες

– τελική εργασία και υποστήριξή της

Ολα τα στάδια έχουν συγκεκριμένο αριθμό ωρών που πρέπει να συμπληρώσει ο εκπαιδευόμενος και διαφέρουν ανάλογα με την κατεύθυνση που έχει διαλέξει. Ένας εκπαιδευόμενος λαμβάνει

-την πιστοποίηση του Έμψυχωτή μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης αφού έχεισυμπληρώσει συνολικά 570 ώρες από όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής τουδιαδρομής,

– την πιστοποίηση του Χοροθεραπευτή DRT μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης, αφού έχει συμπληρώσει συνολικά 800 ώρες από όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής του διαδρομής. Η λεπτομερής διάρθρωση των εκπαιδευτικών ωρών που αντιστοιχούν σε κάθε στάδιο, βρίσκεται αναλυτικά στον Οδηγό Σπουδών, που μπορεί κάποιος να λάβει κατά την εγγραφή του. Οι παιδαγωγικά Υπεύθυνοι είναι σε κάθε περίπτωση στη διάθεση όποιου ενδιαφέρεται να του δώσουν επιπλέον πληροφορίες, καθώς επίσης να δεχτούν σε κάποιο σεμινάριο, που είναι ανοιχτό στο κοινό, όποιον επιθυμεί να γνωρίσει τη μέθοδο, χωρίς να δεσμευτεί εκ των προτέρων για το σύνολο της εκπαίδευσης. 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

-Έλένη Χατζηγεωργίου–Αθήνα.Ψυχολόγος (ΈΚΠΑ), Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, Χοροθεραπεύτρια και ΈκπαιδεύτριαDRLST, Xορογράφος, Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της Έκπαίδευσης DRLST Ν. Έλλάδος,

-Μαριάννα Δρακοπούλου -Θεσσαλονίκη.Κλινική Ψυχολόγος, MR στην Ψυχοπαθολογία στο Πανεπιστήμιο Paris Descartes(Sorbonne), Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια και Έκπαιδεύτρια DRLST, ΥπεύθυνηΠαιδαγωγικών της εκπαίδευσης της DRLST Β. Έλλάδος  

ΒΑΣΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

-France Schott-Billmann: Εκπαιδευτικό κέντρο Atelier du GesteRythmé,Παρίσι, Γαλλία.Διδάκτωρ Ψυχολογίας, Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια, Καθηγήτρια Χορού. Διδάσκουσα Χοροθεραπείας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα θεραπειών μέσω τέχνης στο Παν/μιο RENE DESCARTES, στο Παρίσι, συγγραφέας πολλών βιβλίων γύρω από την κοινωνική και θεραπευτική λειτουργία του χορού.  

-Ελένη Χατζηγεωργίου: Ψυχολόγος (ΕΚΠΑ), Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, Χοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST, Xορογράφος, Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της Εκπαίδευσης DRLST Ν. Ελλάδος,  

-Μαριάννα Δρακοπούλου: Κλινική Ψυχολόγος, MR στην Ψυχοπαθολογία στο Πανεπιστήμιο Paris Descartes (Sorbonne), Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST,  Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της εκπαίδευσης της DRLST Β. Ελλάδος

-Κατερίνα Σταύρου: Αθήνα. Eθνολόγος του χορού, Xοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST,  Ιστορικός/ Φιλόλογος.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Αθήνα: 

-Εξαρμενία Παππά, Ψυχολόγος (ΕΚΠΑ), MSc Mental Health Studies, Ψυχοθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια Gestalt, PgCert Gestalt Body Process (Trained by James Kepner).

-Δημήτρης Τσιάμης, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Δάσκαλος Υποκριτικής

-Δημήτρης Μαντζούρης, Δάσκαλος παραδοσιακού τραγουδιού και βυζαντινής μουσικής, Eρευνητής, Mουσικός, Eκπαιδευτικός.

-Βασίλης Οικονομίδης, Μουσικός. -Βασίλης Κατσαμπέλας, Μουσικός. 

Θεσσαλονίκη:

-Γεωργία Γκιούρκα, ΨυχολόγοςMSc, Δραματοθεραπεύτρια 

-Αγγελική Μπιτζαράκη, MSc, GDTRSR, Χοροκινητική Ψυχοθεραπεύτρια, Εμψυχώτρια Ομάδων (Παρεμβαίνουσα μη-Κατευθυντική-NDI), Κοινωνική Ανθρωπολόγος.

-Δημήτρης Τσιάμης, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Δάσκαλος Υποκριτικής.-Αλίκη Δουρμάζερ, ηθοποιός, performer, σκηνοθέτης, vocalist, δασκάλα Physical Theatre και Vocal Trainer-Μαριάννα Ερκέκογλου, μουσικός. 

Γαλλία: 

-Meriem Brachet, «Atelier Corps, Rythme et Expression Enfant, adulte, parent-enfant στην εταιρεία Artatam», Παρίσι. E-mail: meriem.brachet@free.fr

-Patricia VON ESSEN, DRLST De France du Sud. E-mail: drlst.sud@gmail.com– HIRSCH CONSTANCE.E-mail:constance_hirsch@yahoo.fr 

Ιταλία:

-Sara Colonna, DRLST Ιταλίας. E-mail : drlst.italia@gmail.com 

Ισραήλ: 

Ayelet Ranen, Israel, Gedera.  

Καναδάς: 

Eleanor Hendriks. Site:http://www.communityverve.ca/ 

Βέλγιο:  

(Σύλλογος  nganga): Francis Debrabandère,  Annie Farvaque, Simon Vandewalle. Site : www.nganga.be. E-mail : nganga.asbl@gmail.com


ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ 

Οι Υπεύθυνοι Παιδαγωγικών συντονίζουν τα μαθήματα και τα σεμινάρια στη  χώρα τους,  ασχολούνται με τις ισοδυναμίες των τίτλων και των προσόντων, παρακολουθούν το πρόγραμμα σπουδών των εκπαιδευόμενων, καταρτίζουν με τον κάθε υποψήφιο ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που θα διαρκέσει από 3 έως 4 χρόνια ανάλογα με το ρυθμό συμμετοχής και τον τόπο των επιλεγμένων σεμιναρίων.  Στην Ελλάδα οι Υπεύθυνες Παιδαγωγικών είναι: 

-Δρακοπούλου Μαριάννα στη Θεσσαλονίκη : drakopmar@hotmail.com

-Χατζηγεωργίου Ελένη στην Αθήνα: psycorps8@gmail.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

MORE
LECTURES

DANCE THERAPY TRAINING THROUGH PRIMITIVE EXPRESSION (DRLST)

DRLST (Danse, Rythme, Lien Social et Thérapie) was created in 2011 as a global network of health professionals (psychologists, art therapists, psychiatrists), social scientists, teachers and artists that use as a basic tool in their practice dance and rhythm. To this day, the central point of DRLST training is in Paris. Its network consists of educational centers -besides the one in Paris- in Greece, Italy, Israel, Canada and Belgium. DRLST training aims in providing the Dance Therapist and Motivator specialization to professionals who want to enrich their therapeutic and educational methods, in relation to the people with which they are working. Complementary seminars take place in educational centers in Athens, Thessaloniki and Paris, meaning that the hours and credits they offer can be counted in the roadmap of actions of trainees who chose to attend them. 

CERTIFICATIONS

Participation in the training offers the following certifications:

- Motivator through Primitive Expression

- DRT dance therapist through Primitive Expression 

EDUCATIONAL METHOD

H εκπαίδευση βασίζεται σε δύο βασικούς μαθησιακούς πυλώνες:

1. Στη μέθοδο του «μονοτάξιου», έχοντας ως βασική αρχή ότι η συνύπαρξη και αλληλεπίδραση εκπαιδευόμενων διαφορετικών επιπέδων εμπλουτίζει τη μάθηση και ενισχύει τη δημιουργικότητα. Έπομένως στα σεμινάρια συνυπάρχουν μαθητές που βρίσκονται στην αρχή της εκπαίδευσής τους με αυτούς που βρίσκονται στα μέσα ή στα τέλη, επιδρώντας δημιουργικά ο ένας με τον άλλο.

2. Στην εκπαιδευτική διαδικασία που εμπνέεται από το Tour de France des Compagnons, κατά την οποία ο εκπαιδευόμενος διαμορφώνει ο ίδιος την εκπαιδευτική διαδρομή του. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι ενθαρρύνεται να διανύσει αυτή τη διαδρομή σαν ένα «ταξίδι», με ενδιάμεσους σταθμούς τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά κέντρα της DRLST: Έλλάδας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ισραήλ,Καναδά και Βελγίου. Το πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί να συμβεί αυτό είναι το εξής: ο εκπαιδευόμενος μπορεί να πραγματοποιήσει το 70% των συνολικών ωρών βασικής εκπαίδευσης (τις 245 από τις 350 ώρες) στο κέντρο που βρίσκεται πιο κοντά στον τόπο κατοικίας του (Αθήνα για τη Νότια Έλλάδα, Θεσσαλονίκη για τη Βόρεια Έλλάδα) και το υπόλοιπο30% των ωρών σε εκπαιδευτικά κέντρα εκτός του τόπου κατοικίας του, είτε εντός είτε εκτός Έλλάδας*. Συνιστάται ο εκπαιδευόμενος να παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα από αυτά τα σεμινάρια στη Γαλλία.Η αξία αυτού του τρόπου μάθησης βρίσκεται στα ακόλουθα:

– ο κάθε εκπαιδευόμενος μπορεί κατά ένα μέρος (το λιγότερο στο 30% των ωρών διδασκαλίας) να εξατομικεύσει την εκπαιδευτική του ύλη με βάση τα ιδιαίτερα επαγγελματικά ενδιαφέροντά του

– εμπλουτίζεται η εκπαιδευτική εμπειρία του καθενός μέσα από την αλληλεπίδραση με πολλούς εκπαιδευτές, στον ιδιαίτερο χώρο επαγγελματικής δραστηριοποίησης του καθενός

– ο εκπαιδευόμενος εισάγεται στην ενεργητική θέση του να αναλάβει ο ίδιος να διαμορφώσει την τελική εικόνα της εκπαιδευτικής του πορείας, εμπειρία που αποβαίνει πολύτιμη και στην επαγγελματική του σταδιοδρομία ως χοροθεραπευτής/εμψυχωτής.

*Σε περίπτωση που λόγω σοβαρών συνθηκών δε διευκολύνονται οι μετακινήσεις των ανθρώπων από την Ελλάδα στο εξωτερικό, τότε οι συντονιστές της εκπαίδευσης διευκολύνουν το δίαυλο επικοινωνίας με τα εκπαιδευτικά κέντρα του εξωτερικού οργανώνοντας επισκέψεις διδασκόντων στην Ελλάδα. 

TO WHOM IT IS ADDRESSED

DRLST training addresses, but is not limited to, professionals of mainly the following sectors:

- Health (psychologists, psychiatrists, doctors)

- Sociology (social workers, sociologists, anthropologists)

- Art (artists, art experts, cultural mediators, teachers, students)

- Education (educators, tutors, special pedagogues).

It also concerns people involved with social interventions, with the creation or rehabilitation of social ties as well as with the fight against exclusion. Depending on the former professional identity and experience of the trainee, in combination with the assessment of his academic course, he will be directed towards either the Motivator or Dance Therapist’s certification through Primitive Expression. 

CONDITIONS FOR PARTICIPATION IN THE TRAINING

-Ως κατώτερο όριο ηλικίας για τη συμμετοχή στην εκπαίδευση ορίζεται το 21 έτος.

- Educational level: studies in a faculty of social and human sciences or art (in the case of students). Diploma in a four-year institution of Greece or a three-year institution abroad (in the case of graduates).

- Recognition of existing qualifications especially as regards professional activities in the sector of health, art, sociology or education.

- Submission of a curriculum vitae and participation in a preliminary “hearing” (e.g. by taking part in a group session) which will allow the evaluation of dance skills (sense of rhythm, coordination skills etc.) and the ability to connect with the others.

- Interview with one of the trainers who will define along with the trainee his personal route and will provide him with literature and a “roadmap” for the progressive recording of the seminars and the summary of their content. 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  • Βιολογία-Γενετική
  • Ιστορία Χορού και Τέχνης
  • Ιστορία Χοροθεραπείας και Θεραπειών μέσω Τέχνης
  • Πρωτόγονη Έκφραση
  • Ψυχολογία-Ψυχανάλυση
  • Ανθρωπολογία
  • Κοινωνιολογία
  • Μουσική
  • Αρχές της Χορορυθμικής θεραπείας
  • Αρχές της Έμψύχωσης Ομάδων μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης
  • Θεραπευτική Σχέση-Δεοντολογία
  • Έφαρμογές σε ειδικούς πληθυσμούς

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ο κάθε εκπαιδευόμενος, αφού δηλώσει κατά την εγγραφή του την κατεύθυνση τηςεκπαίδευσής του – αυτή του Χοροθεραπευτή ή του Έμψυχωτή μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης- ακολουθεί κάποια εκπαιδευτικά στάδια. Η επιλογή κατεύθυνσης γίνεται σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο Παιδαγωγικών και λαμβάνει υπ’όψιν της τις προϋποθέσεις εγγραφής (βλ.παραπάνω). Τα εκπαιδευτικά στάδια περιλαμβάνουν:

– εκπαιδευτικά σεμινάρια διδασκαλίας της μεθόδου με γνώμονα το τρίπτυχο «πράξη-θεωρία-μεθοδολογία»- συμμετοχή σε ομάδα Χοροθεραπείας μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης ή άλλημορφή θεραπείας μέσω της τέχνης, εφ’όσον δεν υπάρχει ομάδα χοροθεραπείας στον τόπο κατοικίας του εκπαιδευόμενου (μόνο για τον εμψυχωτή)- ατομική/ομαδική θεραπεία: από αυτές κάποιες ώρες αφορούν σε ατομικήθεραπεία και οι υπόλοιπες τη συμμετοχή σε ομάδα Χοροθεραπείας ή άλλης μορφής θεραπείας μέσω της τέχνης, εφ’όσον δεν υπάρχει ομάδα χοροθεραπείας στον τόπο κατοικίας του εκπαιδευόμενου (μόνο για το χοροθεραπευτή)

– εκμάθηση άλλων ρυθμικών τεχνικών που δημιουργούν/ευνοούν τον κοινωνικό δεσμό (παραδοσιακοί και άλλοι χοροί, τραγούδι, εκμάθηση μουσικών οργάνων κ.α).

– πρακτικές εξετάσεις

– πρακτική άσκηση

– ατομική/ομαδική εποπτεία

– γραπτές εργασίες

– τελική εργασία και υποστήριξή της

Ολα τα στάδια έχουν συγκεκριμένο αριθμό ωρών που πρέπει να συμπληρώσει ο εκπαιδευόμενος και διαφέρουν ανάλογα με την κατεύθυνση που έχει διαλέξει. Ένας εκπαιδευόμενος λαμβάνει

-την πιστοποίηση του Έμψυχωτή μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης αφού έχεισυμπληρώσει συνολικά 570 ώρες από όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής τουδιαδρομής,

– την πιστοποίηση του Χοροθεραπευτή DRT μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης, αφού έχει συμπληρώσει συνολικά 800 ώρες από όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής του διαδρομής. Η λεπτομερής διάρθρωση των εκπαιδευτικών ωρών που αντιστοιχούν σε κάθε στάδιο, βρίσκεται αναλυτικά στον Οδηγό Σπουδών, που μπορεί κάποιος να λάβει κατά την εγγραφή του. Οι παιδαγωγικά Υπεύθυνοι είναι σε κάθε περίπτωση στη διάθεση όποιου ενδιαφέρεται να του δώσουν επιπλέον πληροφορίες, καθώς επίσης να δεχτούν σε κάποιο σεμινάριο, που είναι ανοιχτό στο κοινό, όποιον επιθυμεί να γνωρίσει τη μέθοδο, χωρίς να δεσμευτεί εκ των προτέρων για το σύνολο της εκπαίδευσης. 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

-Έλένη Χατζηγεωργίου–Αθήνα.Ψυχολόγος (ΈΚΠΑ), Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, Χοροθεραπεύτρια και ΈκπαιδεύτριαDRLST, Xορογράφος, Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της Έκπαίδευσης DRLST Ν. Έλλάδος,

-Μαριάννα Δρακοπούλου -Θεσσαλονίκη.Κλινική Ψυχολόγος, MR στην Ψυχοπαθολογία στο Πανεπιστήμιο Paris Descartes(Sorbonne), Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια και Έκπαιδεύτρια DRLST, ΥπεύθυνηΠαιδαγωγικών της εκπαίδευσης της DRLST Β. Έλλάδος  

ΒΑΣΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

-France Schott-Billmann: Εκπαιδευτικό κέντρο Atelier du GesteRythmé,Παρίσι, Γαλλία.Διδάκτωρ Ψυχολογίας, Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια, Καθηγήτρια Χορού. Διδάσκουσα Χοροθεραπείας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα θεραπειών μέσω τέχνης στο Παν/μιο RENE DESCARTES, στο Παρίσι, συγγραφέας πολλών βιβλίων γύρω από την κοινωνική και θεραπευτική λειτουργία του χορού.  

-Ελένη Χατζηγεωργίου: Ψυχολόγος (ΕΚΠΑ), Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, Χοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST, Xορογράφος, Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της Εκπαίδευσης DRLST Ν. Ελλάδος,  

-Μαριάννα Δρακοπούλου: Κλινική Ψυχολόγος, MR στην Ψυχοπαθολογία στο Πανεπιστήμιο Paris Descartes (Sorbonne), Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST,  Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της εκπαίδευσης της DRLST Β. Ελλάδος

-Κατερίνα Σταύρου: Αθήνα. Eθνολόγος του χορού, Xοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST,  Ιστορικός/ Φιλόλογος.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Αθήνα: 

-Εξαρμενία Παππά, Ψυχολόγος (ΕΚΠΑ), MSc Mental Health Studies, Ψυχοθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια Gestalt, PgCert Gestalt Body Process (Trained by James Kepner).

-Δημήτρης Τσιάμης, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Δάσκαλος Υποκριτικής

-Δημήτρης Μαντζούρης, Δάσκαλος παραδοσιακού τραγουδιού και βυζαντινής μουσικής, Eρευνητής, Mουσικός, Eκπαιδευτικός.

-Βασίλης Οικονομίδης, Μουσικός. -Βασίλης Κατσαμπέλας, Μουσικός. 

Θεσσαλονίκη:

-Γεωργία Γκιούρκα, ΨυχολόγοςMSc, Δραματοθεραπεύτρια 

-Αγγελική Μπιτζαράκη, MSc, GDTRSR, Χοροκινητική Ψυχοθεραπεύτρια, Εμψυχώτρια Ομάδων (Παρεμβαίνουσα μη-Κατευθυντική-NDI), Κοινωνική Ανθρωπολόγος.

-Δημήτρης Τσιάμης, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Δάσκαλος Υποκριτικής.-Αλίκη Δουρμάζερ, ηθοποιός, performer, σκηνοθέτης, vocalist, δασκάλα Physical Theatre και Vocal Trainer-Μαριάννα Ερκέκογλου, μουσικός. 

Γαλλία: 

-Meriem Brachet, «Atelier Corps, Rythme et Expression Enfant, adulte, parent-enfant στην εταιρεία Artatam», Παρίσι. E-mail: meriem.brachet@free.fr

-Patricia VON ESSEN, DRLST De France du Sud. E-mail: drlst.sud@gmail.com– HIRSCH CONSTANCE.E-mail:constance_hirsch@yahoo.fr 

Ιταλία:

-Sara Colonna, DRLST Ιταλίας. E-mail : drlst.italia@gmail.com 

Ισραήλ: 

Ayelet Ranen, Israel, Gedera.  

Καναδάς: 

Eleanor Hendriks. Site:http://www.communityverve.ca/ 

Βέλγιο:  

(Σύλλογος  nganga): Francis Debrabandère,  Annie Farvaque, Simon Vandewalle. Site : www.nganga.be. E-mail : nganga.asbl@gmail.com


ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ 

Οι Υπεύθυνοι Παιδαγωγικών συντονίζουν τα μαθήματα και τα σεμινάρια στη  χώρα τους,  ασχολούνται με τις ισοδυναμίες των τίτλων και των προσόντων, παρακολουθούν το πρόγραμμα σπουδών των εκπαιδευόμενων, καταρτίζουν με τον κάθε υποψήφιο ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που θα διαρκέσει από 3 έως 4 χρόνια ανάλογα με το ρυθμό συμμετοχής και τον τόπο των επιλεγμένων σεμιναρίων.  Στην Ελλάδα οι Υπεύθυνες Παιδαγωγικών είναι: 

-Δρακοπούλου Μαριάννα στη Θεσσαλονίκη : drakopmar@hotmail.com

-Χατζηγεωργίου Ελένη στην Αθήνα: psycorps8@gmail.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

MORE
LECTURES

DANCE THERAPY TRAINING THROUGH PRIMITIVE EXPRESSION (DRLST)

DRLST (Danse, Rythme, Lien Social et Thérapie) was created in 2011 as a global network of health professionals (psychologists, art therapists, psychiatrists), social scientists, teachers and artists that use as a basic tool in their practice dance and rhythm. To this day, the central point of DRLST training is in Paris. Its network consists of educational centers -besides the one in Paris- in Greece, Italy, Israel, Canada and Belgium. DRLST training aims in providing the Dance Therapist and Motivator specialization to professionals who want to enrich their therapeutic and educational methods, in relation to the people with which they are working. Complementary seminars take place in educational centers in Athens, Thessaloniki and Paris, meaning that the hours and credits they offer can be counted in the roadmap of actions of trainees who chose to attend them. 

CERTIFICATIONS

Participation in the training offers the following certifications:

- Motivator through Primitive Expression

- DRT dance therapist through Primitive Expression 

EDUCATIONAL METHOD

H εκπαίδευση βασίζεται σε δύο βασικούς μαθησιακούς πυλώνες:

1. Στη μέθοδο του «μονοτάξιου», έχοντας ως βασική αρχή ότι η συνύπαρξη και αλληλεπίδραση εκπαιδευόμενων διαφορετικών επιπέδων εμπλουτίζει τη μάθηση και ενισχύει τη δημιουργικότητα. Έπομένως στα σεμινάρια συνυπάρχουν μαθητές που βρίσκονται στην αρχή της εκπαίδευσής τους με αυτούς που βρίσκονται στα μέσα ή στα τέλη, επιδρώντας δημιουργικά ο ένας με τον άλλο.

2. Στην εκπαιδευτική διαδικασία που εμπνέεται από το Tour de France des Compagnons, κατά την οποία ο εκπαιδευόμενος διαμορφώνει ο ίδιος την εκπαιδευτική διαδρομή του. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι ενθαρρύνεται να διανύσει αυτή τη διαδρομή σαν ένα «ταξίδι», με ενδιάμεσους σταθμούς τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά κέντρα της DRLST: Έλλάδας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ισραήλ,Καναδά και Βελγίου. Το πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί να συμβεί αυτό είναι το εξής: ο εκπαιδευόμενος μπορεί να πραγματοποιήσει το 70% των συνολικών ωρών βασικής εκπαίδευσης (τις 245 από τις 350 ώρες) στο κέντρο που βρίσκεται πιο κοντά στον τόπο κατοικίας του (Αθήνα για τη Νότια Έλλάδα, Θεσσαλονίκη για τη Βόρεια Έλλάδα) και το υπόλοιπο30% των ωρών σε εκπαιδευτικά κέντρα εκτός του τόπου κατοικίας του, είτε εντός είτε εκτός Έλλάδας*. Συνιστάται ο εκπαιδευόμενος να παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα από αυτά τα σεμινάρια στη Γαλλία.Η αξία αυτού του τρόπου μάθησης βρίσκεται στα ακόλουθα:

– ο κάθε εκπαιδευόμενος μπορεί κατά ένα μέρος (το λιγότερο στο 30% των ωρών διδασκαλίας) να εξατομικεύσει την εκπαιδευτική του ύλη με βάση τα ιδιαίτερα επαγγελματικά ενδιαφέροντά του

– εμπλουτίζεται η εκπαιδευτική εμπειρία του καθενός μέσα από την αλληλεπίδραση με πολλούς εκπαιδευτές, στον ιδιαίτερο χώρο επαγγελματικής δραστηριοποίησης του καθενός

– ο εκπαιδευόμενος εισάγεται στην ενεργητική θέση του να αναλάβει ο ίδιος να διαμορφώσει την τελική εικόνα της εκπαιδευτικής του πορείας, εμπειρία που αποβαίνει πολύτιμη και στην επαγγελματική του σταδιοδρομία ως χοροθεραπευτής/εμψυχωτής.

*Σε περίπτωση που λόγω σοβαρών συνθηκών δε διευκολύνονται οι μετακινήσεις των ανθρώπων από την Ελλάδα στο εξωτερικό, τότε οι συντονιστές της εκπαίδευσης διευκολύνουν το δίαυλο επικοινωνίας με τα εκπαιδευτικά κέντρα του εξωτερικού οργανώνοντας επισκέψεις διδασκόντων στην Ελλάδα. 

TO WHOM IT IS ADDRESSED

DRLST training addresses, but is not limited to, professionals of mainly the following sectors:

- Health (psychologists, psychiatrists, doctors)

- Sociology (social workers, sociologists, anthropologists)

- Art (artists, art experts, cultural mediators, teachers, students)

- Education (educators, tutors, special pedagogues).

It also concerns people involved with social interventions, with the creation or rehabilitation of social ties as well as with the fight against exclusion. Depending on the former professional identity and experience of the trainee, in combination with the assessment of his academic course, he will be directed towards either the Motivator or Dance Therapist’s certification through Primitive Expression. 

CONDITIONS FOR PARTICIPATION IN THE TRAINING

-Ως κατώτερο όριο ηλικίας για τη συμμετοχή στην εκπαίδευση ορίζεται το 21 έτος.

- Educational level: studies in a faculty of social and human sciences or art (in the case of students). Diploma in a four-year institution of Greece or a three-year institution abroad (in the case of graduates).

- Recognition of existing qualifications especially as regards professional activities in the sector of health, art, sociology or education.

- Submission of a curriculum vitae and participation in a preliminary “hearing” (e.g. by taking part in a group session) which will allow the evaluation of dance skills (sense of rhythm, coordination skills etc.) and the ability to connect with the others.

- Interview with one of the trainers who will define along with the trainee his personal route and will provide him with literature and a “roadmap” for the progressive recording of the seminars and the summary of their content. 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  • Βιολογία-Γενετική
  • Ιστορία Χορού και Τέχνης
  • Ιστορία Χοροθεραπείας και Θεραπειών μέσω Τέχνης
  • Πρωτόγονη Έκφραση
  • Ψυχολογία-Ψυχανάλυση
  • Ανθρωπολογία
  • Κοινωνιολογία
  • Μουσική
  • Αρχές της Χορορυθμικής θεραπείας
  • Αρχές της Έμψύχωσης Ομάδων μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης
  • Θεραπευτική Σχέση-Δεοντολογία
  • Έφαρμογές σε ειδικούς πληθυσμούς

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ο κάθε εκπαιδευόμενος, αφού δηλώσει κατά την εγγραφή του την κατεύθυνση τηςεκπαίδευσής του – αυτή του Χοροθεραπευτή ή του Έμψυχωτή μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης- ακολουθεί κάποια εκπαιδευτικά στάδια. Η επιλογή κατεύθυνσης γίνεται σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο Παιδαγωγικών και λαμβάνει υπ’όψιν της τις προϋποθέσεις εγγραφής (βλ.παραπάνω). Τα εκπαιδευτικά στάδια περιλαμβάνουν:

– εκπαιδευτικά σεμινάρια διδασκαλίας της μεθόδου με γνώμονα το τρίπτυχο «πράξη-θεωρία-μεθοδολογία»- συμμετοχή σε ομάδα Χοροθεραπείας μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης ή άλλημορφή θεραπείας μέσω της τέχνης, εφ’όσον δεν υπάρχει ομάδα χοροθεραπείας στον τόπο κατοικίας του εκπαιδευόμενου (μόνο για τον εμψυχωτή)- ατομική/ομαδική θεραπεία: από αυτές κάποιες ώρες αφορούν σε ατομικήθεραπεία και οι υπόλοιπες τη συμμετοχή σε ομάδα Χοροθεραπείας ή άλλης μορφής θεραπείας μέσω της τέχνης, εφ’όσον δεν υπάρχει ομάδα χοροθεραπείας στον τόπο κατοικίας του εκπαιδευόμενου (μόνο για το χοροθεραπευτή)

– εκμάθηση άλλων ρυθμικών τεχνικών που δημιουργούν/ευνοούν τον κοινωνικό δεσμό (παραδοσιακοί και άλλοι χοροί, τραγούδι, εκμάθηση μουσικών οργάνων κ.α).

– πρακτικές εξετάσεις

– πρακτική άσκηση

– ατομική/ομαδική εποπτεία

– γραπτές εργασίες

– τελική εργασία και υποστήριξή της

Ολα τα στάδια έχουν συγκεκριμένο αριθμό ωρών που πρέπει να συμπληρώσει ο εκπαιδευόμενος και διαφέρουν ανάλογα με την κατεύθυνση που έχει διαλέξει. Ένας εκπαιδευόμενος λαμβάνει

-την πιστοποίηση του Έμψυχωτή μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης αφού έχεισυμπληρώσει συνολικά 570 ώρες από όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής τουδιαδρομής,

– την πιστοποίηση του Χοροθεραπευτή DRT μέσω της Πρωτόγονης Έκφρασης, αφού έχει συμπληρώσει συνολικά 800 ώρες από όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής του διαδρομής. Η λεπτομερής διάρθρωση των εκπαιδευτικών ωρών που αντιστοιχούν σε κάθε στάδιο, βρίσκεται αναλυτικά στον Οδηγό Σπουδών, που μπορεί κάποιος να λάβει κατά την εγγραφή του. Οι παιδαγωγικά Υπεύθυνοι είναι σε κάθε περίπτωση στη διάθεση όποιου ενδιαφέρεται να του δώσουν επιπλέον πληροφορίες, καθώς επίσης να δεχτούν σε κάποιο σεμινάριο, που είναι ανοιχτό στο κοινό, όποιον επιθυμεί να γνωρίσει τη μέθοδο, χωρίς να δεσμευτεί εκ των προτέρων για το σύνολο της εκπαίδευσης. 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

-Έλένη Χατζηγεωργίου–Αθήνα.Ψυχολόγος (ΈΚΠΑ), Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, Χοροθεραπεύτρια και ΈκπαιδεύτριαDRLST, Xορογράφος, Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της Έκπαίδευσης DRLST Ν. Έλλάδος,

-Μαριάννα Δρακοπούλου -Θεσσαλονίκη.Κλινική Ψυχολόγος, MR στην Ψυχοπαθολογία στο Πανεπιστήμιο Paris Descartes(Sorbonne), Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια και Έκπαιδεύτρια DRLST, ΥπεύθυνηΠαιδαγωγικών της εκπαίδευσης της DRLST Β. Έλλάδος  

ΒΑΣΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

-France Schott-Billmann: Εκπαιδευτικό κέντρο Atelier du GesteRythmé,Παρίσι, Γαλλία.Διδάκτωρ Ψυχολογίας, Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια, Εκπαιδεύτρια, Καθηγήτρια Χορού. Διδάσκουσα Χοροθεραπείας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα θεραπειών μέσω τέχνης στο Παν/μιο RENE DESCARTES, στο Παρίσι, συγγραφέας πολλών βιβλίων γύρω από την κοινωνική και θεραπευτική λειτουργία του χορού.  

-Ελένη Χατζηγεωργίου: Ψυχολόγος (ΕΚΠΑ), Ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, Χοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST, Xορογράφος, Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της Εκπαίδευσης DRLST Ν. Ελλάδος,  

-Μαριάννα Δρακοπούλου: Κλινική Ψυχολόγος, MR στην Ψυχοπαθολογία στο Πανεπιστήμιο Paris Descartes (Sorbonne), Ψυχαναλύτρια, Χοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST,  Υπεύθυνη Παιδαγωγικών της εκπαίδευσης της DRLST Β. Ελλάδος

-Κατερίνα Σταύρου: Αθήνα. Eθνολόγος του χορού, Xοροθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια DRLST,  Ιστορικός/ Φιλόλογος.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Αθήνα: 

-Εξαρμενία Παππά, Ψυχολόγος (ΕΚΠΑ), MSc Mental Health Studies, Ψυχοθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια Gestalt, PgCert Gestalt Body Process (Trained by James Kepner).

-Δημήτρης Τσιάμης, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Δάσκαλος Υποκριτικής

-Δημήτρης Μαντζούρης, Δάσκαλος παραδοσιακού τραγουδιού και βυζαντινής μουσικής, Eρευνητής, Mουσικός, Eκπαιδευτικός.

-Βασίλης Οικονομίδης, Μουσικός. -Βασίλης Κατσαμπέλας, Μουσικός. 

Θεσσαλονίκη:

-Γεωργία Γκιούρκα, ΨυχολόγοςMSc, Δραματοθεραπεύτρια 

-Αγγελική Μπιτζαράκη, MSc, GDTRSR, Χοροκινητική Ψυχοθεραπεύτρια, Εμψυχώτρια Ομάδων (Παρεμβαίνουσα μη-Κατευθυντική-NDI), Κοινωνική Ανθρωπολόγος.

-Δημήτρης Τσιάμης, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Δάσκαλος Υποκριτικής.-Αλίκη Δουρμάζερ, ηθοποιός, performer, σκηνοθέτης, vocalist, δασκάλα Physical Theatre και Vocal Trainer-Μαριάννα Ερκέκογλου, μουσικός. 

Γαλλία: 

-Meriem Brachet, «Atelier Corps, Rythme et Expression Enfant, adulte, parent-enfant στην εταιρεία Artatam», Παρίσι. E-mail: meriem.brachet@free.fr

-Patricia VON ESSEN, DRLST De France du Sud. E-mail: drlst.sud@gmail.com– HIRSCH CONSTANCE.E-mail:constance_hirsch@yahoo.fr 

Ιταλία:

-Sara Colonna, DRLST Ιταλίας. E-mail : drlst.italia@gmail.com 

Ισραήλ: 

Ayelet Ranen, Israel, Gedera.  

Καναδάς: 

Eleanor Hendriks. Site:http://www.communityverve.ca/ 

Βέλγιο:  

(Σύλλογος  nganga): Francis Debrabandère,  Annie Farvaque, Simon Vandewalle. Site : www.nganga.be. E-mail : nganga.asbl@gmail.com


ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ 

Οι Υπεύθυνοι Παιδαγωγικών συντονίζουν τα μαθήματα και τα σεμινάρια στη  χώρα τους,  ασχολούνται με τις ισοδυναμίες των τίτλων και των προσόντων, παρακολουθούν το πρόγραμμα σπουδών των εκπαιδευόμενων, καταρτίζουν με τον κάθε υποψήφιο ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που θα διαρκέσει από 3 έως 4 χρόνια ανάλογα με το ρυθμό συμμετοχής και τον τόπο των επιλεγμένων σεμιναρίων.  Στην Ελλάδα οι Υπεύθυνες Παιδαγωγικών είναι: 

-Δρακοπούλου Μαριάννα στη Θεσσαλονίκη : drakopmar@hotmail.com

-Χατζηγεωργίου Ελένη στην Αθήνα: psycorps8@gmail.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

MORE
LECTURES